SÍLA : Určuje kolik zranění způsobuješ, pokud jsi schopný /á zasáhnout soupeře. Pokud je jeho vlastnost Odolnost vysoká, způsobíš menší zranění.
OBRANA : Určuje jak dobře jsi schopný /á vykrýt nebo uhnout soupeřovu útoku. Pokud je soupeřova vlastnost Dovednost vysoká,zasáhne tě častěji.
ŠIKOVNOST : Určuje jak často zasáhneš protivníka. Pokud je jeho vlastnost Obrana vysoká, je méně pravděpodobné, že se ti to podaří.
VÝDRŽ : Určuje kolik zranění utrpíš, pokud jsi zasažen /a nepřítelem. Pokud je soupeřova vlastnost Síla vysoká bude zranění vyšší.
KOUZLO OSOBNOSTI : Určuje jak je pravděpodobné, že najdeš svého soupeře při lovu a také ovlivnuje jeho obranný bonus. Pokud je jeho Útočiště velké a tvá obrana nízká, nemužeš ho najit a on získá velký obranný bonus - platí pouze pokud je tvůj soupeř v útočišti.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář